Oteknisk!

Lyssnar på Bruce & Gavin den grå samtidigt som jag packar lite och försöker koppla in mobilen till datorn. Är så jäkla oteknisk och jag är van vid att koppla in telefonen och sen funkar det, men det här med nya telefoner så måste ju något installeras. Jag kopplar in den och då står det "Enhetsdrivrutinera installerades inte", jag pratar inte sånt språk men jag har försökt med en massa saker men det funkar endå inte. Är det någon snäll teknisk typ som läser detta så får den gärna hjälpa mig!
Jag har i alla fall varit på en shopping tur, jag har shoppat plåster! Så glammigt va? Vi behövde uppdatera vår medicin låda så vi köpte MASSA plåster, in all shapes and sizes. Jaja nu ska jag väl få någonting packat, ni får tänka er lite bilder här ↓.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0