så var den kvällen över

Fick ett ryck när jag kom hem, så nu har jag ett väldigt städat rum och klockan har nästan hunnit bli 9. Men det gör inte så mycket att kvällen har gått, behövde verkligen städa för jag har skjutit upp det sen jag skadade mig. På tal om mina sår, det är riktigt bra med dom nu. Det på knät är forfarande ganska äckligt men jag har både varit på promenad och stått på crosstraining maskinen utan problem. Igår när vi tittade på film så turades vi nämligen om att stå en stund på den, och så stog jag lite idag med. Vill ha en sån maskin..
Förutom att promenera och titta på film så har vi återupplevt bardomen..Vi hämtade ner Bellas Lego igår och så satte vi oss vid köksbordet och byggde i timmar, haha. Riktigt kul.
Eftersom jag inte har några intressanta eller inspirerande bilder så kommer ett par faktum om att skratta här. Såhär kam de verkligen vara med mig, Bella och Emma. 

 
 

Kommentarer
Postat av: Max Larsson

Bygga lego?:0 utan mig:(

2012-08-11 @ 10:42:17
URL: http://Jahjertadu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0