Searching for the perfect jeans

Idag har jag och Bella kilat runt på stan på jakt efter dom perfekta jeansen. Eller åtminstonde ett par som sitter bra och är snygga, men det har inte gått någe vidare. Både jag och Bella la dock undan ett par till imorrn, då vi också ska upp på stan, då kan jag prova dom igen och se om jag tycker om dom då med. Alltså det där med Jeans är så jäkla svårt! Jag kan se mycket snygga men antingen så är det något fel, att dom inte sitter någe bra eller är höga t.ex eller så köper man dom och sen när man gått med dom en stund så är dom inge bra.
Jaja, vi tog en paus och drack cola för att bli lite gladare och svalare, och så skrev Bella en saga om en flicka och en kaka haha. Nu måste jag få något i min stackars lilla mage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0