Tagga Lajv!

Varför måste alla fråga vad jag gjort på knät? Eller jag det är en sak att dom frågar med dom nöjer sig inte med "Jag har slagit mig, jag ramlade på asfalt", utan då frågar dom "vadå, med cykel eller??". Och sådär håller det på. Borde ha ljugit från början och sagt att jag varit med om en surfing olycka eller att jag har duellerat mot en trollkarl eller nått..
Nu är det iaf typ bara en månad kvar till Lajv, och idag har vi sytt och ändrat på det vi inte var nöjda med på våra kläder. Vi har också skrivit ner sånt som hände och sånt vi fick reda på förra lajvet, det hände ju en del!
Igår så sydde vi också lite, bakade tills idag och tittade på film. Idag var det ju kreativ dag hos Bellas grannar och vi stog för fikat, så vi gjorde två jätte goda morotskakor. Som vanligt tänkte jag inte på att ta några bilder idag, så det får bli en bild tagen efter förra lajvet. På tal om att ta bilder så ska jag komma ihåg att ta bra bilder på mig själv innan jag sminkar av mig efter detta lajv. För hoppningsvis så är min utstyrsel bättre då också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0