Toppen dag!

Hej på er! Idag har det varit en trevlig dag, kul i skolan och sen trevligt med fina vänner. I skolan hade vi gamla elever på besök som berättade om hur det har gått för dom. Först var det Maria som jobbade som Aktivitetsledare på Fritidsresor, där hon höll i alla möjliga aktiviteter på hotell i Thailand, Kreta och på Gran Canaria. Jag tycker det verkar superkul med alla upplevelser men jag skulle tycka det var jobbigt att bo 6 månader på varje destination. Sen kom Daniel som är egenföretagare på Ballongflyg som är den enda luftballongs företaget i Örebro. Jag tyckte det det var speciellt kul eftersom jag vill åka luftballong och har sett dem på conventum när dom ställde ut där, extra coolt eftersom det var hans pappa som startade företaget!
Efter skolan sket jag i att ta första bussen hem och mötte upp Emma och Max. Vi satt och babblade konstant, i alla fall jag, för att hinna berätta om allt. När Emma gick på sin buss bestämde vi att jag och Max skulle ta epan till Emma och hälsa på så det gjorde vi. Vi stannade en sväng hos Max mamma som också bor i Asker och hälsade på, vilket jag tyckte var jätte kul!
Runt nio åkte vi från Emma efter att ha hängt där, druckit te och babblat. Lyckad dag tycker jag och nu ska jag krypa ner i sängen och mysa framför hem till gården, god natt!



Jag och Max i hans epa, tur att vi tog lite bilder så jag hade något att blogga med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0