Whatever doesn't kill you simply makes you stranger

Jag har en sån dag då jag inte gör något vettigt, fast å andra sidan är jag bra på det och har det ofta. Men efter en denna vecka, då jag har varit väldigt mycket med Bella och Emma så känns denna dag extra ohändelserik och seg. Efter sovmorgon och efter att jag läste klart fjärde Harry Potter (applåder!) så klädde jag på mig mina lajvkläder och kollade så det jag igår blev bra och så testade jag och fixade lite. Förutom det har jag mest läst i "Vattenmelonen", underbart charmig bok det där. Nu funderar jag på om jag borde äta något vettigt idag och sen ska jag kolla på fjärde Harry Potter filmen, nu efter att jag har läst boken liksom.



Jokern är smart han, och fyndig. What doesn't kill you makes you stonger brukar ju vara det vanliga uttrycket och det stämmer ju också för den delen. Det som inte dödar, det härdar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0