White trash beautiful

Godmorgon! Jag lyckades hålla mig vaken till filmen slut och jag tyckte den var bra, fast den hade nog varit grymmare om jag varit piggare och om jag hade haft bättre ljud. Hade på tyst för att dom andra sov..
Har slappat nu på förmiddagen, tagit en dusch och snart ska jag åka till Bella för att umgås och sy lite. Sen ska vi se Iron Man 2 på TV ikväll, mysigt. Medans jag gör mig i ordning så lyssnar jag bland annat på denna låt med Everlast. Brukar inte lyssna på Everlast annars, men så lyssnade jag på denna låt av en slump och fastnade. Tycker den är klockrent på något sätt, skönt gung och fin text. Såg just musik video för första gången och insåg att jag gillar den stark med. Annars brukar ju video "förstöra" låten ibland men inte denna gång. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0