YEPP

Hallå! Dag nummer två över och jag har dragit av mig jeans och tagit på mig mysbyxor. Idag var det lite bättre i skolan tycker jag, för igår var man så nervös och fick bara massa information. Idag har vi lärt känna varandra mer, genom speed daiting...Kommit på aktiviteter till Ånnaboda imorrn och fått lite rundvandring med 2:orna. Hann med bussen genom att småspringa upp till busshållsplatsen där jag mötte Bella, Emma, Izabell, Max och några till. Så kul att se dem! Tur att vi fortfarande åker samma buss. Nu har jag precis käkat lite och softat, annars idag ska jag väl packa till imorrn och gå ut på promenad hade jag tänkt!



Brist på bilder nu när skolan börjat..Men här är en bild jag knäppte imorse.

Kommentarer
Postat av: CJ

Tack snygging! :) Kram!

2012-08-26 @ 22:39:39
URL: http://cjs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0