1 Februari

Hej! Mycket uppdatering tycker jag..Och blir inte mkt imorrn heller tyvärr. Imorrn är det Internationell afton på skolan. Vi lagar mat till MASSA folk för att få ihop pengar till språk resor i maj. Vi hinner inte hem emellan så vi kommer vara på skolan till på kvällen imorrn...
Just nu snackar jag skype med Bella för vi gör en läxa, men vi orkade inte åka hem till någon bara. Det går sådär, det är nämligen jäkligt tråkigt. Vi har snackat i över en timme och fått ihop några rader...
Åt en semla förut. Försökte komma på en anledning till att jag fikade och kom då på, Max har ju namsdag idag! :) Perfekt anledning till att fika. Funderar på om jag ska borsta tänderna och gå och lägga mig snart, vore jäkligt skönt! Kanske kolla på HTG..:) Vi hörs imorrn! God natt♥

Bild när jag käkar semla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0