2 februari- finally home..

Hej! Nu är jag hemma efter många timmar i skolan, men det känns ändå lite tråkigt hemma..Men idag SKA jag försöka sova tidigt, inte vid 12. Så tänkte göra mig klar och krypa ner i sängen, ska bli så jäkla skönt!
Duscha skjuter jag upp till imorrn bitti. Vi har sovmorgon(vår idrottlärare är sjuk och har ingen vikarie!!) och Emma kommer hit :) Internationella aftonen(en kväll där alla språk grupper samlar i pengar till respektive resor, Paris, Berlin & Barcelona) gick bra, det kom massa famlijemedlemmar och bekanta. Det såldes lotter, var tipspromenad, vi sålde strumpor och några satt och sjöng/spelade gitarr/trummade och skapade fin stämnings musik. Det var meningen att vi som jobbade(alla elever) inte skulle äta av trerätterna utan städa, diska, servera, laga mat osv. Men direkt när det blev över från någon rätt så åt vi upp det ganska snabbt. Vi drack av bålet och mumsade salta pinnar, och så lyckades vi få av den franska chokladkakan, mums! Paellan(huvudrätten, den spanska rätten då såklart) hann vi inte smaka av och vi var inte så sugna på förrätten, tyskt kallskuret.
Nu ska jag ta lite te sen sängen, god natt!♥

Bilderna har ju såklart inget med inlägget att göra, men här är Takida biljetterna! :D Taggad som fan, så jäkla kul med konsert! Är ett tag kvar till 5 april dock..

Kommentarer
Postat av: Max larsson

Sluta retas! :(

2012-02-02 @ 22:34:21
URL: http://jahjertadu.blogg.se/
Postat av: agnes

vadå retas? :O för att du inte får åka utomlands eller?

2012-02-03 @ 15:21:07
URL: http://missagnescecilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0