Bio krångel och alla hjärtans dags planer

Även om man är singel så tycker jag att man ska ha kul på alla ♥ dag och imorrn har vi planer på bio men det krånglar. Jag och Emma har planerat ett tag att vi ska gå på bio imorrn men har inte hittat något film som verkar sevärd men nu så har vi hittat en som verkar bra och vi är några stycken som tänkte gå och se den. Men precis när allt ljusnade och vi lyckades få ordning på morgondagens planer så ser jag att man bara kan köpa biljetterna, och det kan inte jag..Men det kanske löser sig. Men iaf, åt nyss denna godbiten på bilden, mums. Gotteligott, och nu funderar jag på att göra mig iordning och lägga mig i sängen med datorn och kolla hem till gården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0