DAGEN

Största delen av dagen har gått åt min promenad. Jag gick inte så långt men var ändå borta i säkert 2 timmar. Jag gick Sörby by som jag bor på och i slutet så gick jag ner på en "stig" som gick ut på åkrarna. Där gick jag och fotade i solskenet, underbart! Det må vara trevligare att ha någon att gå med men det var faktiskt jäkligt skönt när jag gick där själv på ängen^^ När jag gått runt där i över en timme knallade jag hem och hämtade ett grav ljus och gick vidare upp till kyrkan och tände ett ljus i minneslunden. När jag kom hem skulle vi lagom äta. Jag tipsade mamma om att vi skulle äta lax och det blev riktigt gott! Tog cirka 100 bilder idag så tänkte lägga upp några fler, men delar upp det så dom kommer sen :)

1960- tals stil i all ära..!

Ända bilden jag tog på mig själv..



Lax, potatis och vitlök & senaps sås, mums!

Kommentarer
Postat av: Max larsson

Så jävla vacker!

2012-02-12 @ 18:16:16
URL: http://jahjertadu.blogg.se/
Postat av: agnes

Tack! redigerad ja...:P

2012-02-12 @ 18:21:31
URL: http://missagnescecilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0