Fredag 24 Februari

Hej och god eftermiddag! Och där lät jag verkligen inte alls som en nyhetsuppläsare, nej nej! Har just duschat och ska nu slänga ner lite saker i en väska och röja upp lite på mitt rum sen ska jag åka. Först ska jag och min bror in och handla och på hemvägen släpper han av mig hos Bella. Vi ska sy och kanske baka, och senare ska vi se film. Antagligen "Benjamin Buttons otroliga liv". Den verkar lite seg och jag gillar inte Brad Pitt(Om han inte spelar cp störd i Gilbert Grape, hehe) men ska ge den en chans. Känns som man borde sett den. 
Annars då, mår ni bra? Jag mår bättre, huvudvärken försvann när jag duscha och jag behöver inte snyta mig alls ofta nu, happyface! Ska försöka ha kul de sista dagarna av lovet nu.
blir nog ingen mer bloggning förens imorrn, om jag kanske inte bloggar hemma hos Bella, men annars hörs vi imorrn. Ha en fin fredag! ♥

Förresten, kom på en tråkig sak. Min nya gula tröja som jag gillar så mycket har blivit förstörd i tvätten :( Den har fått gröna fläckar som inte går bort. Blir kanske att gå tillbaka med den..:(

Bjussar på lite bilder innan jag drar, jag är så givmild!..
Nyduschat troll "utan" lugg.



Såhär lockigt är mitt hår efter att jag duschat! Fast efter någon dag blir det plattare och plattare..

Har höga shorts idag, fast inte jätte bra bild.

Kommentarer
Postat av: alva

ha en trevlig kväll & du har en jätte fin blogg. :) kramar

2012-02-24 @ 21:19:17
URL: http://alvasvärld.se
Postat av: maria

Jättefin i lockigt hår!!

2012-02-26 @ 15:27:17
Postat av: agnes

Tack maria!

2012-02-26 @ 18:24:47
URL: http://missagnescecilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0