Fredag!

Goddag! Allt bra? Här är allt fint, är i skolan just nu och om några timmar är det sportlov. Ikväll ska jag och Emma hem till Bella, vi ska som sagt "ta bort" Bellas dreads. Ska bli lite spännande, både att få ur dem(oj oj oj...) och se hur hon kommer se ut i kort hår. På tal om hår så måste jag sluta tjata om det och gå till frisören!! Verkligen dags att jag klipper mig, det går ju som sagt nästan av för att det är så slitet... Men iaf, hoppas på att vi kanske hinner se en film eller något också..;) Imorrn ska vi antagligen till Bra Begagnat och kolla efter bra att ha saker till Lajv. Hoppas alla får en trevlig fredag, vi hörs imorrn när jag kommer hem ♥

En random bild jag tog igårkväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

NEJ du får inte klippa dig!! (för det får inte jag) ^^

2012-02-17 @ 18:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0