HÅRrock? Eller...?

Haha, sitter och slö tittar på melodifestivalen och kom just på en rolig grej medans jag tittade på rock bidraget. När jag var liten trodde jag nämligen att HÅRDROCK hette HÅRROCK, haha my mistake. Kanske inte jätte fel egentligen eftersom deras frillor alltid var ganska framträdande, vilka rockband headbangade inte liksom? Lite gulligt misstag av mig tycker jag faktiskt. Finns flera saker man hade fel med när man var liten som jag tycker kan vara ganska charmigt och kul, kanske kommer på något mer.

Bilder från google. inga speciella bilder men han den mörkhåriga på denna bild är sångaren i Europe  på 80-talet antar jag om man tänker på frillan, hehe.



Kommentarer
Postat av: Jennie

haha gulligt!

2012-02-26 @ 00:01:39
URL: http://hallon8.se
Postat av: Emma Svenson

Hade inte varit konstigt om det hette hårrock:P

2012-02-26 @ 13:39:56
URL: http://yesterdaynow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0