Home from school

Hej! Jag kom hem från skolan för en stund sen och just nu sitter jag och kollar på Anton som spelar Skyrim. Funderar på om jag ska klicka igång ett avsnitt Hem till gården istället.. Idag ska vi äta gott, och efter maten blir det kladdkaka. Imorrn på alla ♥ dag så jobbar min mamma kväll och jag planerar att gå på bio så vi tänkte "fira" idag. Hoppas ni har haft en bra start på denna vecka för det är en speciell vecka..sista veckan innan SPORTLOVET! Fan va skönt det ska bli, vi har lite planer..Se massa på film, spela pingis hos Emma(det är ju ändå sportlov..), Sy och sist men inte minst grilla i kåtan! 

En bild från igår som jag tyckte var lite fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0