I love breakfast and mornings

Tänkte säga godmorgon men morgonen är ju över så goddag! Min morgon har sett ut som på bilden, en stor frukost efter flera Hem till gården avsnitt. Ganska perfekt söndag morgon. Idag ska försöka läsa i Svärdet & Spiran, kolla på vetenskapens världs(läxa) och kanske ta en promenad. Jag älskar att gå på promenad men det är aldrig någon som vill gå på promenad och det är inte särskilt kul att gå själv, men idag funderar jag på att göra det ändå för det är så underbart väder! Kanske ta med sig kameran också. Ha en bra lördag!♥




Kommentarer
Postat av: Max larsson

Den efterlängtade frukosten hihi^^

Du får jätte gärna säga till om du ska ut och gå eller något jag hänger gärna med, jag måste ut och röra på mig! :D

2012-02-12 @ 14:55:06
URL: http://jahjertadu.blogg.se/
Postat av: Max larsson

Jag kan cykla till dig ;)

2012-02-12 @ 17:15:23
URL: http://jahjertadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0