Innebandy, pulsa i snö, grillning & Lajv planering

Hej! Ungefär så har min dag sett ut, först hade vi innebandy turnering, sen efter lunchen så promenerade vi i snön och blåsten till oset där vi grillade och gick tipspromenad. Det var himla kallt just för att det blåste så mycket och jag var ordentligt klädd och tyckte endå det var kallt, tycker synd om som var smarta nog att ta Converse.. Vi trodde aldrig vi skulle hinna med halv 3 bussen men med lite hopp så halv sprang vi därifrån och hann precis med bussen. Vi åkte till Bella där vi har planerat kring Lajvet, typ hittat på namn och bakgrundshistoria till våra karaktärer, och så har vi anmält oss. Kom hem lite innan 8 och har pluggat så nu ska jag sova. Förutom att jag är supertrött efter Innebandyn(som vi förresten kom till semifinal i) och promenaden så håller jag på att bli förkyld tror jag..Vill absolut inte bli sjuk så efter ett avsnitt HTG så kommer jag somna direkt. Inte så mycket bloggning men så blir det när det händer mycket, som tur är är det sportlov nästa vecka! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0