Lillördag & hemma tidigt

Hej! Kom hem från skolan för en stund sen och möttes av lukten av nybakta bullar när jag klev innanför dörren, mums! Just nu ska jag äta bullar och dricka kaffe och sen ska jag göra läxa så jag blir av med det. 
Min mamma kom nyss in i vardagsrummet och frågade om jag vet var hon gjort av koppen och jag svarar att den stod på bänken. Hon kollar med hittar den inte efter en stund kommer hon tillbaka och säger att hon hade ställt in den i skåpet, haha. Hon måste ha vart lite virrig för den var nämligen halvfull med kaffe.
Idag på spanskan så fick vi svar på brev som vi skickad till skolelever i Spanien! Det var kul för dom hade gjort jätte fina brev. Tjejen jag fick brev av hade skit fin handstil men det var lite svårt att se vad det står..Kommer få det jobbigt, inte med att översätta utan med att se vad det står..Men kul var det iaf!
Slänger in lite bilder om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0