Loppisfynd

Här kommer bilder på några av sakerna jag köpte på Erikshjälpen och Bra Begagnat igår. Jag tänkte presentera dem, hehe.
Först upp, min fina ljusstake som jag är väldigt nöjd över. Ett riktigt kap, den kostade bara 14 kr!
En skinnväska som bara kostade 35 kr. Kanske inte superfin bara som den är, men till jeans shorts på sommaren så. Bilden gör inte färgen helt rättvis men den är ändå ganska mörkbrun.
En burk med fåglar och blommor på som jag köpte för att ha te i. Är nöjd med den med, kostade bara 8 kr!
Och på de sista bilderna, kistan som vi köpte tillsammans! Fin tycker jag och den kostade 200 kr, inte alls dyrt!
Den ska vi ha med på lajv och antagligen ha mat i. Sen köpte jag en träskål och en träslev också för 15 och 5 kr, men tänkte att det inte var så mycket att se. Tillsammans köpte vi också en kopparkastrull, en stor glas flaska eller vad man ska kalla det för(det är grönaktigt glas,den är rund i formen och rymmer 25 liter), och två typ ljushållare som man kan köra ner i backen som vi kanske ska ha utanför vårt tält.
och allt som jag rabblat upp gick på mindre än 400, vi kommer bli ruinerade om vi fortsätter åka på loppis...^^









Kommentarer
Postat av: Max larsson

Haha Man ska alltid läsa allt nogrant och ordentligt, det stod skinnväst fast sen när jag fick se bilden förstod jag att jag hade läst fel xD Jag blev lite fundersam :P

2012-02-19 @ 18:28:06
URL: http://jahjertadu.blogg.se/
Postat av: agnes

haha ^^

2012-02-19 @ 18:50:53
URL: http://missagnescecilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0