lördag kväll

Sitter och kollar melodifestivalen och mumsar melonen som jag inte åt i torsdags. Måste säga att det inte är så bra låtar...Jag missade första låten(oj vad ledsen jag är..) men andra låten, den som var Rocka billy var helt okej. Kanske för att det var massa instrument med och att dom spelade så coolt. Pianisten spelade med foten och han som spelade Basfiol stog och balanserade på den medans han spelade, lite tufft! ^^
Och Thomas DiLeva är ju alltid Thomas DiLeva, haha. Inte så bra låt men han är ju så cool som person. 
Efter M.festivalen så funderar jag på att se en film i sängen. Antingen en gråt film, typ "The last song" eller "P.S I love you", eller så blir det "Chocolate" men då blir man så FRUKTANSVÄRT sugen på choklad och jag försöker att inte äta mer godis och käka frukt istället..Hur är eran lördags kväll? :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0