Lördag och härligt blogghumör!

Ciao! Allt bra? Här är allt fint! Idag ska jag bara vara hemma och chilla utan att tänka på läxor eller något annat viktigt. Igår skrev jag ju inget men vilken tur att jag är på toppen humör idag och sugen på att blogga då!
Igår efter skolan åkte jag, Emma och Max upp på stan. Vi hann inte gå jätte länge för vi skulle sälja kl 6(Emma böt tid så vi sålde samtidigt). Men jag hann köpa lite saker innan vi drog till max(alltså där man äter hamburgare inte hem till Max..) och käkade, mums! Sen tog vi bussen till ICA affären dör vi skulle sälja fika. Max var snäll och höll oss sällskap och hjälpte oss sälja, sen blev han hämtad och vi drog till bussen. Vi var tvugna att vänta en timme så vi gick in på statiol och drack varsin välbehövlig(!!!) varm choklad. Vi kom hem till Emma lite efter 9 tror jag och så åt vi och sen kollade vi lite på "Sweeney Todd". Vi hann inte se länge innan vi bestämde oss för att bädda och sen la vi oss och fortsatte titta..Men vi var så trötta så vi stängde av och somnade runt 11. 
Idag har jag varit med Emma och sålt igen, och sen drog vi upp på stan en snabbis. Min mamma hämtade mig och det blev att vi gick en snabbis på stan  vi också.
Jag tänkte visa allt jag köpt idag och igår, är så nöjd! :D

En bild från i höstas. Jag har lugg men har satt upp den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0