Lördag, skärpning!

Hej! Jag vet, webbkamera bilder igen..Är det för att jag inte orkar fota eller för att jag helt enkelt inte har något liv. Det ligger nog något i båda. Men mest för att jag inte vet vad jag ska fota.
Har ju varit hos Bella inatt men kunde inte ta med någon av mina kameror för de hade inget batteri. Men igår så sydde vi och fixade lite, sen gjorde vi en variant av fattiga riddare(vi hade inget vitt bröd så vi tog halvgrovt bröd och skar dem i små fyrkanter. Sen stekte vi dem som vanliga fattiga riddare i pannkakssmet med kanel i och så hade vi på mer kanel och socker efter, mums!) och sen såg vi på film. Bejamin Buttons var lite seg ibland och den kändes väldigt lång, men den var bättre än jag trott. Man blev så deppig lite hela tiden. T.ex när han blev ung i slutet och när han blev barn så liksom hade han glömt. Aja ska kanske inte säga så mkt ifall någon inte sett den. Sen gick vi och la oss och tog en sovmorgon, vi sov nämligen nästan till 11.
Jag hade vaknat flera gånger och tyckt det varit varm men jag vaknade "på riktigt" lite innan 11 då Emma kom. Trodde vi skulle vakna innan det men vi låtsades iaf sova när Emma kom men gick snart upp och åt frukost. Sen satt vi och sydde en stund tills jag tyckte vi kunde slå på en film medans vi sydde. Vi såg "Chocolate" och det var lite svårt att fortsätta med det vi höll på med samtidigt, speciellt när Johnny Depp kom in i bilden..Älskar den filmen och Johnny Depp är så galet snygg, kanske till och med extra snygg i den! Och man blir så sugen på Chocklad! Och på att resa till små fina byar i Frankrike! Nu ska jag sluta prisa filmen, men ni som inte sett den, gör det!
Åkte hem vid 3 från Bella och sen dess har vi ätit en god middag bestående av lax. Ikväll blir det antagligen att ligga och läsa och kanske kolla på Melodifestivelen och skämmas lite över de dåliga bidragen...Och nu säger jag faktiskt inte bara att jag ska läsa, läste faktiskt typ 20 sidor igår, framsteg!
Sorry för dålig uppdatering och halvtråkiga bilder ska försöka skärpa mig, ha en fin lördag kväll!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0