Lördag

Ciao! Nu tar jag tummen ur och bloggar! Har varit hemma sen 4 ungefär men har inte orkat bloggat, dels för att jag inte haft några bilder att lägga upp..Men nu tog jag en gammal bild så länge och sen eller imorrn hade jag tänkt lägga upp bilder på några loppis fynd! Igår åkte vi ju som sagt hem till Bella. Vi fixade med hennes hår hela kvällen. Vi såg en film men vi fortsatte kamma ur dreadsen då också. Vi såg "The pick of destiny", himla skoj film och Jack Black är ju bara för skön. Det var ett himla jobb att kamma ur Bellas alla dreads och det gick åt ungefär en halv burk inpackning och vi använde "katt borstar", hehe.
Idag gick vi upp i skaplig tid och åkte till två ställen och vi hittade en del loppis fynd, mest saker till Lajv. Så nu har vi några användbara, fina saker! Hoppas er fredag var bra? :)

Tog bara en bild, var så trött på att leta utan att hitta någon passande..

Kommentarer
Postat av: Max larsson

Tråkigt att ni kommer vara på lajv när det är valborg :(

2012-02-18 @ 23:37:31
URL: http://jahjertadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0