memories remains

Hej & God natt. Jag hade nämligen tänkt lägga mig snart är himla trött. Imorrn blir det en lång dag så det är nog bra med sömn. Emma säljer fika från kl 15.00-16.30 och jag från 18.00-19.30..lite typiskt att vi har så olika tider..Men jag tror jag ska gå på stan medans hon säljer, behöver köpa underkläder och sovkläder. Sen ska jag sova hos henne för det går fler bussar dit. Men Emma ska sälja kl 10 på lördag också så jag kommer få gå upp tidigt fast jag inte behöver. Men har ändå inget bättre för mig och sova kan jag ju göra nån annan gång. Nu ska jag lägga mig för jag kan knappt hålla ögonen öppna. hörs imorrn eller på lördag!

Bella har en tavla med massa bilder på oss när vi var små. De flesta är från 6:an. Hade inget vettigt att lägga upp bild på så det fick bli denna. Fast man ser inte alla bilder helt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0