Onsdag 22 Februari

Hej och god morgon! Jag gick upp vid halv 10 fast har varit för lat för att blogga förens nu. Idag skulle jag och Bella egentligen åkt upp på stan men vi struntade i det. Är inte så pepp på att gå på stan när jag är så här förkyld. Det är tänkt att Bella & Emma ska sova hos mig ikväll, men vi får se hur det blir med det också..
Jävla förkylning, det är redan onsdag och det är massa skoj jag vill hinna med på lovet!
Planerna idag är att läsa och titta på film, men vet inte riktigt vad jag ska se. Satt just och kolla på massa fina bilder på Miley Cyrus och då blev jag sugen att se "The last song". Nog för att jag älskar sorgliga filmer men om jag ska gråta så kanske jag blir ännu mer snorig, och fortsätter jag i denna takt kommer snart hela Amazonas vara shövlad(stavning?).. Kanske "Gilbert Grape" eller "Chocolate"..hm. Fast GG är också sorglig, men jag älskar hans cp störda lillebror(Leonardo Di Caprio, typ ända filmen jag gillar honom i). Vi får se..



Tog bilden nyss när jag snackade i telefon med Bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0