Onsdag, och den enformiga veckan fortsätter..

Hej svejs! Allt bra? Det är fint med mig. Grejen är bara att det inte händer så myckt spännade, och jag har inga vidare bilder att visa så då tappar man bloggningen lite.
Men kom på att det faktiskt hänt lite saker sen jag bloggade igår. Jag cyklade ju till Max igår och jag konstaterade det igen, cykling är ingen för mig, jag gillar att gå till fots! Det kan vara ganska chill att cykla lugnt med någon kompis, men jag skyndade mig igår. Vi gjorde inget speciellt, snackade och spelade plump och lite så. För att slippa cykla hem i mörkret så åkte jag med Mårten. Väl hemma gjorde jag inte mycket men jag var faktiskt duktig och la mig i tid! Gick och la mig vid 10 och det var så skönt, jag ÄLSKAR att sova! Idag har det inte hänt så mycket i skolan, eller jo vi fick reda på vårt resultat på de svenska nationella provet. Jag fick sammanlagt MVG- , är riktigt nöjd. Känns skönt att jag klarade detta bra för det kommer inte kännas bra efter nationella i fysik... Efter skolan blev vi hämtade av Bellas mamma för att slippa vänta på bussen, så jag var hos henne en snabbis och vi gick på promenad med hundarna och hann dricka kaffe. Sen tog jag bussen från henne och på eftermiddagen har jag, Anton och Max försökt plugga. Det har gått sådär, jag har övat lite spanska, annars har vi mest snackat och ätit nudlar.

Imorse när vi gick till bussen så möttes jag av detta! Då blev jag glad men önskade samtidigt att jag hade haft kameran i handen. Fick duga med en mobil bild. 
Soluppgång+dimma+frost=bra kombo!


Kommentarer
Postat av: Max larsson

Ditt lilla MVG barn!^^

2012-02-29 @ 22:03:19
URL: http://jahjertadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0