Slö dag

Snarare slö vecka..Önskar att lovet kunde börja om och att jag inte var förkyld då. Det är massa man vill hinna med på lovet men känns som jag inte hinner. En viktig sak man ska hinna med är att lata sig men det har jag haft lite för mycket av...
Men ska inte klaga. Funderar på om jag ska gå och lägga mig. Jag har hört att sömn är bra när man vill bli frisk, och ska inte sova bort hela dagen imorrn heller. Imorrn funderar jag på om jag ska söka in om gymnasie också, måste bara bestämma mig över natten först, tvivlar in i det sista, kul... Men ska sluta mitt deppiga snack nu, god natt och sov gott alla fina, positiva, inspirerande människor där ute i världen! Och ni som inte är det också ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0