Söndag 26 Februari

God morgon! Vilket underbart väder, lite kallt men soligt! Idag blev jag väckt halv 9 av Anton och Max som gungade min säng, svårt att inte vakna då liksom. Det är ju söndag och då vill jag helst inte gå upp innan 9. Men det gjorde inte så mycket, även fast jag somnade halv 2 så räckte det med sömn och det är ju skönt att komma upp i tid! Låg och läste till halv 10 och sen gick jag ner och åt en ordentlig frukost. Väntade med att blogga för jag hade inga bilder och inget vettigt att säga. Men var nyss ute och fotade lite så nu har jag lite bilder som jag tänkte lägga upp snart.
Igår kväll hade jag lite svårt att somna och jag råkade sitta och kolla massa klipp från Ellen Degeneres(Stavning?). Tycker det är så himla kul, dels för att jag älskar intervjuer och så tycker jag hon är så glad och rolig. Hon har ju haft typ alla kändisar med i programmet och jag hittade massa roliga klipp jag inte sett men frammåt 1 lyckades jag stänga av datorn iaf.. Nu ska jag läsa lite mer i Svärdet & Spiran och sen funderar jag på att ta en promenad.

En bild jag tog imorse på min "Willow tree".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0