Söndag- Små saker som förstör humöret

God morgon! Nu låter det som jag just gick upp men jag gick upp vid kl 10. Jag vaknade på bra humör, inte så konstigt eftersom det är söndag, solen skiner och det är LOV! Men ibland kan små saker förstöra humöret. Jag råkade komma och tänka på gymnasievalet..Jobbig tanke men den var inte tillräcklig för att förstöra humöret. Sen går jag ner och ska äta min älskade frukost och så är filen jag ska äta slut..haha jag vet, löjligt men det bidrog lite det med. Och så Ove, som ofta irriterar mig..Hur mycket kan man störa sig på en person?? Vi är så olika man kan vara. Ja ni som känner mig och honom vet vad jag menar..
Men nu är jag inte på dålig humör, är på ganska bra humör. Har damsugit mitt rum lite slarvigt, och spontan sprungit runt och fotat i huset. 

Här kommer några bilder. Haha en lite konstig blandning. Ja, det första är en bh, på andra bilden ser jag ut som en 5 åring och den sista fick vara med för att man ser på ett ungefär vad jag har på mig. Kämpade en stund med att försöka ta en bild på hela mig men det gick inge vidare..Har iaf på mig min nya gula tröja som jag köpte förra veckan om jag inte har fel och mina supersköna, lite konstiga byxor :)




Kommentarer
Postat av: Emma Svensson

fina bilder^^



sv: jepp^^ somnade på typ tre sek igår^^

2012-02-19 @ 14:15:55
URL: http://yesterdaynow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0