Time for some changes

Hej! Tänkte bjuda på lite bilder, är nyklippt och ny färgad! Idag var det några timmar skola, och efter jag och Bella hade ätit lite lunch så gick vi och kollade om det fanns någon klipp tid. Det fanns en 5 minuter senare, perfekt. Efter att jag klippt mig så gick vi till willys och köpte hårfärg till både Bella och mig. Sen drog vi upp på stan. Jag följde mest med Bella och tittade men hittade en vardaglig klänning som jag köpte. Kunde inte motstå den för jag tyckte den var fin och det var lite kul att den inte var min stil, kul med lite ändring ;) Eftersom jag är värdelös på att fota hela mig själv så får jag be någon göra det när det är ljust imorrn.
Däremot så tog jag nyss bilder på mitt hår med min kamera men valde endå att lägga upp webbkamera bilder, hehe. Vet inte varför, men jag blir inte helt nöjd med bilder tagna med min kamera, i alla fall inte när det är mörkt. Sen är ju webbkamera så smidigt också. Jag är nöjd, skönt med kortare och mörkare. Kanske inte jätte bra bilder men.. Ser ni mycket skillnad? :)
Nu planerar jag att kolla på dagens Hem till gården avsnitt, har längtat hela helgen! :D


Har dragit luggen åt sidan bara, det är ingen större ändring på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0