Tisdag 21 Februari

Hej! Kom just hem från Bella och tänkte blogga lite snabbt innan det är dags att göra käk. Åkte ju dit igår förmiddag och han inte blogga innan det, så blev ingen bloggning alls igår.. Vi sydde iaf från kl 12 till kl 6 ungefär. Vi sydde trollkläder och pysslade med olika saker. Det var lite kaos som ni ser på bilden, det gick inte 5 minuter utan att någon frågade "men var är saxen??" eller "Vart la jag byxorna nu??", haha. Men det var trevligt och jag har nu ett par byxor. Jag hann sy dem igår och fixa med svansen, så nu har jag en svans och ett par byxor fast helt odekorerade, bara basic.
Vid 7 åkte Emma och Mårten kom istället. Det blev att jag sov kvar och vi spelade spel typ hela kvällen. Vi var ganska flamsiga och det tog hur lång tid som helst att spela en omgång Geni ^^ Idag tog vi sovmorgon, bakade en sockerkaka med MASSA bär i och gick på promenad i det fina vädret. Måste kila nu, hörs senare!

Det var tyger, saxar, trådar och nålar överallt.

Kommentarer
Postat av: Max larsson

Lyllo er som spela typ hela kvällen! :(

2012-02-21 @ 21:12:28
URL: http://jahjertadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0