Tisdag 7 Februari

Tjenare! Allt bra? Här är allt toppen förutom att jag har en del läxor att göra. Därför tänker jag inte lägga ner någon längre tid på datorn idag, utan dricka te, göra mina läxor och sedan krypa ner i sängen och läsa. Idag var det skola och efter det åkte jag, och Emma med Bella hem och var kreativa! Vi sydde svansar och tunikor till lajv. Jag tycker inte det är så kul att sy men det är betydligt mycket roligare att göra det på fritiden än i skolan! Och sen gjorde godiset och musik det hela ganska mycket bättre..:)
Nationella gick ganska bra idag också, svarade på allt och så. Men nu måste jag dra, god natt!

en slumpad bild bara..

Kommentarer
Postat av: Max larsson

MOhahahahaha Jag kommer klara detta nationella provet! :D Lyllo mig!! :D

2012-02-07 @ 22:00:59
URL: http://jahjertadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0