Torsdags mys

Tjena! Det är så skönt att nationella proven för denna vecka är klara och att jag inte har några läxor jag behöver göra! Så nu har jag laddat upp med lite godsaker och ska kolla hem till gården utan att känna att jag inte borde göra det för att jag har viktiga saker att göra. Saknas något att dricka bara så ska gå ner och kolla om vi har något.
Det gick skapligt idag på skriftliga svenska nationella. Behövde inte sitta klart tiden som var typ 3 timmar, så snacka om lång lunch! Hade över 2 timmar hål där så vi satt i skolans cafeteria och spelade kort, lyssnade på musik och tog det lugnt. Sista lektionen var profil och då satt jag, Bella och Emma och sjöng och spelade gitarr. Vi spelade "Hero of War" med Rise Against och lite annat. Det är så kul! Nu ska jag gå, hörs ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0