TATTOOS

Okej, igår hade jag lite halvtråkigt medans jag såg melodifestivalen så jag satt och kollade massa coola tatueringar. Fasnat lätt för det finns så många fina. Jag planerar nämligen att tatuera mig någon gång men det lär dröja några år för jag tycker man ska vara helt säker innan man gör det. Helst ska man ha funderat i några år innan. Jag har ingen aning om vad jag ska tatuera men tror det antagligen kommer bli en text/mening av något slag. Tycker det är så snyggt och fint. Kommer nog ha min tatuering i nacken/ryggen, på armen som på översta bilden, eller på nederarmen/handleden. Eller någon annanstans, haha. 
Här är en del random bilder från denna sida, som jag hittar mycke tatuerings inspiration på.
Jag gillar text taueringar eller små saker, har aldrig gillat stora tatueringar eller färgglada. Helst ska dom inte synas direkt heller.

Blev ganska långt inlägg och mycket bilder men så kan det gå!

Tycker Kenza har lyckats bra med alla sina tatueringar. Tror hon har 6 st men ingen av dom är särskilt stora utan snarare lite undangömda. Denna är en av dom, fin tycker jag!

Okej denna tatuering kanske inte är så vacker men den är cool! Speciellt om man vet att denna tjej är ett stort fan av Harry Potter och att det är därför hon har en trollstav där. Kreativt tycker jag.

Tycker både placeringen och valet av text är superfin!

Tycker text tatueringar är snyggast, denna är fin men den sitter ju lite skymt eftersom man har bh:n precis där..

Okej nu ser man inte så tydligt i detta collage men jag tycker den på benet är riktigt snygg. Lika så tatueringar vid hårfästet eller på fingrar.

Vill man inte ha en så tydlig tatuering så kan man ju göra den i vit bläck, kan vara fint.



Haha, det är något charmigt med denna cykeln.



Denna var också lite charmig tycker jag.

Tycker att det är fint att ha tatueringen på detta ställe:

Tycker den med fågeln som flyger iväg till andra handleden är fin. Och den under med. Och fjädrar är väldigt vackra, känns som om alla har det bara..

Kommentarer
Postat av: Emma Svenson

Jag vill tatuera in ordet Vitlök, med snirklig text, som trampstamp:D Det är så fint med vita tatueringar!

2012-02-26 @ 21:56:14
URL: http://yesterdaynow.blogg.se/
Postat av: Max larsson

Tog du bort det jag skrev :((

2012-02-27 @ 13:16:26
URL: http://jahjertadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0