COUNTRY SIDE

Hej! Nu är jag inne en snabbis och tänkte slänga in lite bilder som jag tog i förmiddags. Jag har varit på en promenad och när jag kom hem så gick jag aldrig in utan jag har hjälp Anton och Max. Dom har varit jätte duktiga och röjt massa sly i våran mini skog, en skogsdunge som våran kåtan är i. Så vi har dragit massa grenar och mindre träd och allt ska läggas på majbrasan som vi har börjat på. Den kommer bli ganska stor och jag blir lite ledsen när jag tänker på att jag missar alla valborgs firanden, som annars är en av mina favorit dagar. Men men..Nu ska jag ut en snabbis innan det är mat.
Ha en fortsatt trevlig söndag!

Så här ser det ut hos mig på landet :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0