Valentines Day

God morgon och glad alla hjärtans dag! Hoppas alla får en bra dag för det tror jag att jag kommer få. Efter skolan ska vi åka upp på stan och kolla kläder och äta mat, och halv 7 är det bio! Ska bli kul, filmen gör mycket men sällskapet också. Vi är 6 st som ska på bion tillsammans :)
Förutom alla hjärtans dag så är det också min bror sons födelsedag! Charlie fyller 1 år idag och eftersom han föddes på alla hjärtans dag så heter han Valentin i mellannamn. Grattis iaf :)
Ha en trevlig dag, singel eller inte ♥

Behöver ju inte ha med kärlek och göra och eftersom jag ändå inte hade någon passande bild till det så fick det bli en bild på mig, min bror och min pappa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0