Walk, Ice cream & Movie

Hej! Som över texten avslöjar så har jag precis varit på promenad. Jag och min bror gick en kort promenad i det fina vädret, vi båda är ju förkylda så vi orkade inte med att gå så långt. Har just ätit lite glass och nu ska jag se "Love and Other Drugs" hade jag tänkt. Den verkar bra för att vara en romantisk komedi. Kanske beror på skådespelarna, jag gillar både Jake Gyllenhaal och Anne Hathaway. Har inte så många kvinnliga favorit skådespelare men henne gillar jag. De två spelar ju emot varandra i "Brokeback Mountain" också. Men slut babblat nu. Förresten, vi såg en räv när vi var ute också! Tyckte jag var kul,dom är så fina :)

Det är vår i luften ♥



Kommentarer
Postat av: Max larsson

Din kropp är verkligen fin. Hela du är helt underbar! Kan du förstå de?!?!? :D

2012-02-23 @ 19:48:10
URL: http://jahjertadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0