weekend

Hej! Nu är jag hemma efter en natt hos Max och en hos Bella. Blev inte så mycket bloggning men det känns bara onödigt att göra utfyllnads inlägg. Och då har man massa att säga nu istället, men om ni ska orka läsa så ska jag inte detaljera så mkt. I fredags åkte jag till Bella och vi spelade plump och såg på film och lite annat. Max spelade piano och Mårten lekte med sin "Diablo", om man nu kan säga så. Emma tyckte det var spännande så hon lekte med den ganska länge och jag och Bella fick ett litet ryck och sprang runt och fotade typ allt ^^ Jag fotade dock med Max kamera så jag har bett honom skicka några bilder. nu fick det bli 2 bilder från i fredags när vi var hos bella.  så vi var alltså Jag, Bella, Emma, Max och Mårten. Jag, Max och Emma låg vakna till typ 3 och snackade.

Jag åkte hem på eftermiddagen och senare så satt jag och snackade med Emma och Max på skype och vi insåg att vi alla satt och hade tråkigt. Så jag föreslog att jag skulle åka till max och att emma också kunde hänga på och så blev det, lite spontant sådär :)
Sen snackade vi med Bella och hon sa att hon kunde komma med, och senare bjöd vi in Tim också. Vi hade trevligt och gjorde inte så mkt. Vi såg iaf på Robin Hood men vi höll på att somna så vi gick och la oss och somnade vid 3. 
Kom hem för några timmar sen och nu sitter jag och snackar skype med Max och Bella och grejar lite med bilder. Nu ska jag äta lite och sen tänkte jag lägga upp bilder jag fotade på vår kåta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0