What a feelin'

Känslan när man har köpt något man är super nöjd över, helt underbart. Dessa skor hittade jag på Eurosko(tror jag..) när vi kollade en snabbis för att det var lagerrensning. Okeeej tänker ni, det är väl inget speciellt med dem?? Och ne det är det inte, men jag tycker dom är snygga, sköna, lagom höga och sitter som smäck, inte ofta det händer mig. Dom är ganska basic men jag gillar dem. Mest för att mina fötter ser smalare och nättare ut liksom, till skillnad från dem jag har nu då mina storlek 40 ser ännu större ut! Och dessa är faktiskt 39 vilket jag är lite nöjd över^^ Hoppas att dessa håller bra nu, för dom jag har nu har inte ens hållt hela vintern..För 699 :- blev de mina och de hade kostat 999 :- .

Inte så bra bilder för jag orkade inte lägga ner något tid på det..


Kommentarer
Postat av: emma svensson

fina :D

2012-02-11 @ 19:35:32
URL: http://yesterdaynow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0