Why do all good things come to an end?

Med denna bild hade jag tänkt säga god natt och hejdå till detta lov. Har inte hunnit med så mycket utan har mest varit hemma och varit förkyld, men det har ändå varit ett bra lov. Idag har nog faktiskt varit den bästa dagen. Inte utav någon speciell anledning utan för att jag har känt mig lycklig idag, och det har varit så roligt att ha varit ute i det fina vädret hela dagen. Men vi planerar att fortsätta städa i skogen nästa helg, vilket jag tycker är kul. Imorrn är det skola igen men vi går bara till lunch så efter det planerar jag och Bella att köpa hårfärg och åka hem till henne och färga. Om det finns tid så ska jag klippa mig innan det. Ska nog göra mitt gymnaieval imorrn också..
Jag trodde inte jag skulle kunna sova på länge men tröttheten kom just smygande över mig så ska nog kunna somna snart. Det är nog all frisk luft( och arbete eftersom vi röjde i skogen) som gör en trött.
God natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0