17 hours sleeeeeep..

God morgon!..God eftermiddag! Inatt har jag sovit 12 timmar + att jag sov 5 timmar på eftermiddagen igår. Det kan inte vara bra med så mycke sömn men nu har jag ju lugnt tagit igen nyårsnattens sömn ;)  Jag somnade lite efter 12 inatt och både jag och Anton vaknade av att telefonen ringde idag vid 12. Nu har jag käkat frukost och sitter vid datorn med en kopp kaffe och lindt choklad. Man skulle ju kunna tro att jag har fått nog av choklad efter choklad fontänen på nyår men nee :) Nu har jag lovat Anton och kolla på när han spelar MW2(?) och då skulle han se film med mig men tror inte han kommer göra det. Men det spelar ingen roll för då kan jag se vilken film jag vill, blir antagligen TIODP("The Imaginarium of Doctor Parnassus") :D Hej svejs hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0