2012 började med snö!

Hej kom hem för en stund sen och det första jag gjorde var att äta frukost! Satte mig och åt framför en HP film som gick på tv,efter en stund insåg jag att jag var nära att somna. Jag sov ju inget inatt, men när vi kollade på film nu på morgonen höll jag på att somna hela tiden. Nu tänkte jag bara blogga och sen dra för gardinerna och lägga mig i min sköna säng <3  Ganska onödigt för jag får säkert svårt att sova ikväll istället då men skit samma, vill så gärna sova lite. Har laddat med musik i cd spelaren också. Har MASSA bilder från igår men jag tar dem sen, berättar mer om nyårsafton då också.
Blev både glad och jätte pigg när jag kom ut i snön, det snöade ju som bara den. Den första bilden tog vi ny på förmiddagen och en andra bilden är en av raketbilderna jag är mest nöjd över från inatt :)

Kommentarer
Postat av: Max larsson

Nemen hos vem är bilderna tagna? :D

2012-01-01 @ 14:36:25
URL: http://jahjertadu.blogg.se/
Postat av: Agnes

dig :)

2012-01-01 @ 22:44:06
URL: http://missagnescecilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0