And I did it again..

Alltså glömde bort de ytters viktiga läxorna jag gjorde och satt och kollade bilder på google och trailers på Y-tube, men så kan det gå. Men när jag insåg att jag faktiskt har prov imorrn och INTE tänker faila så tog jag mig i kragen och läste lite. Har läst allt i religions boken som verkar värt att veta, nu ska jag bara komma ihåg allt...Men kan det mest grundläggande det är massa namn och svåra ord som är svårt att komma ihåg. Kom just på att jag ska göra ett spanska papper till imorrn också, men kan ju alltid göra det på bussen..NU ska jag lägga mig, fick en fruktansvärd magknip och så är jag trött. God natt och hörs imorrn! ♥

Tyckte det var lite ovanligt att jag ler så man ser tänderna så var tvungen. A real smile from me! :B ♥

Kommentarer
Postat av: Max larsson

Magknip börjar man ju nästan gråta av D:

2012-01-18 @ 23:37:28
URL: http://jahjertadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0