Att göra idag och lite tankar

Idag har jag lite jag ska göra, mest tråkiga saker som jag måste ta tag i. Jag ska:
• Städa mit rum. Ordentligt. Alltså dammsuga, plocka undan massa kläder och saker & byta sängkläder..
• Städa kåtan. Anton, Max och Tim var snälla och plockade allt skräp och plockade lite därinne igår, men jag ska torka av "golvet" och bänkarna för det är massa sot, kol och annat där på..
• Göra läxor. Plugga till matte provet på tisdag och öva spanska glosor.
• Läsa typ 80 sidor i svenska boken.
Och sen till det roliga
• Kolla 8 avsnitt "Hem till Gården"
• Kanske se film.

Nu ska jag börja med att städa. Vad ska ni göra idag? ♥

En random bild jag hittade på kameran.

Kommentarer
Postat av: emma

Hmm, jag borde har hjälp till att städa kåtan! Lova att inte låta mig åka förens jag gjort det nästa gång^^

2012-01-29 @ 14:48:30
URL: http://yesterdaynow.blogg.se/
Postat av: Max larsson

Jag borde också hjälpt till! :) Måste göra det nästa gång! :)

2012-01-29 @ 22:48:39
URL: http://jahjertadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0