Be happy/cry?

Oj vad jag längtar efter sommar helt plötsligt! Vanligtvis brukar jag inte längta mer till sommar än vad jag gör till vinter, jag gillar alla årstider liksom. Men även om det inte har varit någon riktig vinter så längtar jag till solen. Att bli varm av solen och att blommor slår ut osv. Ska bli härligt med vår och sommar.
Eller vad säger ni? :)
Nu hade jag tänkt kolla på Brokeback mountain och gråta. Gillar verkligen den filmen och tycker alla ska se den! Egentligen borde jag inte säga vad den handlar om för då kommer inga homofober vilja se den men berättar ändå. Det handlar om två killar som söker jobb som att vakna får uppe i Brokeback mountains. Vet inte exakt vilket årtal det är men inte nu tid iaf, och dom är cowboys. Dom jobbar med att valla får uppe i bergen någon månad tillsammans och upptäcker efter ett tag att dom gillar varandra. Sen fortsätter dom träffas i hemlighet oftas uppe i bergen, även fast de båda har flickvän och barn. Anledningen till att dom inte går ut med det är för att det inte ansågs okej att vara bög på den tiden. Aa, jag säger bara: se filmen! Det ska jag göra nu! Måste säga att den är väldigt bra gjort och fina miljöer och bra skådespelare! bl.a Heath Ledger, Jake Gyllenhaal och Anne Hatahway :) Heath spelar så bra. Hörs senare! Nu blir det snyftfilm ;)
Från Skagern i sommras <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0