Candles and roses

Hej! Nu hade jag tänkt blogga lite snabbt, vill egentligen bara gå och lägga mig men har läxor.. Idga efter skolan åkte jag och emma hem till bella för att plugga. Det gick så där, vi blev typ klara med hemkunskapen iaf. Blev mest flams och fniss, och bella tog bara massa kort hela tiden. Sen drog vi till demostrationen. Det var inte så mycket folk där men vi lyssnade på det en stund. Det var inte så mycket av en demostration utan mest olika människor som talade. När det var klart gick vi till donken och drack varm choklad medans vi väntade på bussen. Det går ju inga bussar ut till oss men vi tog 721 och så blev jag och Max hämtade av hans pappa :) Har duschat, ätit mat och suttit vid datan och slösat tid. Ska plugga lite spanska och försöka göra matte läxan sen ska jag sova, fy fan vad jag har längtat efter min säng ♥ Speciellt när vi stod vid demostrationen. Det var jäkligt kallt, höll bokstavligen på att frysa rumpe stumpen av mig. Kunde ha klätt mig lite varmare men tänkte inte på att det imorse, speciellt inte eftersom jag försov mig och massa tid gick åt att dampa på min lugg...Hörs mer imorrn!♥

Vi mötte upp min mamma på blomsterlandet idag och jag fick ett fint doftljus av henne :) Ett ganska stort vitt som luktar Jasmin. Vi hämtade ut Takida biljetterna idag också :D tänkte fota dem, men det får bli en annan dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0