Doctor, what's my problem?!

ÅH, det är ju bra att jag har vilat eftersom jag är förkyld(fast min röst är ju fortfarande fucked up) men VARFÖR har jag inte börjat med läxorna än?! Klockan är 9 och jag har inte rört läxorna än..Det gör inte så mkt med spanskan och fysiken, det kan jag göra imorrn, men har inte läst de där typ 70(!) sidorna i svenska boken än. Och det är till imorrn. Oj vad jag skjuter upp, inte bra. Ska försöka börja läsa nu men boken är så tråkig..

Har iaf just tagit en låång dusch. Det tog lite extra lång tid med min onda hand. Nu ska jag försöka ignonera min dator och lägga mig och läsa, fast går kanske ner och gör en kopp te först.. Säger god natt nu ♥

Någon kanske märkt att typ alla mina bilder har detta stuket just nu. Det är för att om jag gör om dom i Picasa 3 så gör jag dom till 1960- tals stil. Jag tycker det är lite fint med lite varmt svartvitt och att bilderna har runda hörn. Vad tycker ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0