Early night

Nu har jag gått igenom allt basic till matte provet, så kan det ganska bra. Hoppas på ett VG iaf, det är ungefär där jag brukar ligga. Har just duschat också och nu hade jag tänkt lägga mig i tid för en gångs skull!
Kommer nog inte somna förrens om några timmar men det är tanken som räknas..Ne men har ju vilat då, alltid något. Ska lägga mig med datorn i sängen och kolla på HTG :)
Tänke passa på att säga att imorrn efter skolan ska vi hem till Bella och sen ska vi på demostration på Stortorget(?) kl 18, mot tvångstrelisering. Kan inte något värst om det men Bella kanske har skrivit något. Egentligen har jag inte tid, men får ta tid. Vi har spanska och Matte läxa tills på onsdag, och hemkunskap och teknik till på fredag så borde plugga imorrn men vi får se om jag hinner det också. Tror vi ska plugga(läs: försöka) imorrn hos Bella. Vi får se när jag bloggar imorrn, vet inte när vi är klara. God natt ♥

Förresten Bella, om du läser detta, vi måste komma igång och träna!! Orkar inte sitta hemma och smocka i mig fika som vi jämt tycks ha hemma..Vi får ta tag i det här!

Kommentarer
Postat av: Max larsson

ÖKK är det enda jag säger Agnes om ni ska börja träna! :D Riktigt bra gym! :)

2012-01-30 @ 23:02:12
URL: http://jahjertadu.blogg.se/
Postat av: anton

lycka till på provet syrran :)

och vadå fika ;D haha

2012-01-31 @ 09:49:29
Postat av: agnes

Max: Okej, tack för tipset..:P Men tror inte det blir det..^^

Anton: Tack :) Ja, fika ;)

2012-01-31 @ 21:23:38
URL: http://missagnescecilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0