En liten skillnad

Så ser det ut i mitt rum nu! Eller en liten del av det i alla fall. Inte så stor skillnad men kände lite annorlunda när jag skulle lägga mig igår. Känns skönt med lite ändring och det blir antagligen fler snart..Vill t.ex slänga ut min lilla soffa, dels för att den inte får plats men också för att den är så ful. har vita lakan på den för att den ska passa in lite bättre. Sen skulle och vilja ha massa nya kuddar och så funderar jag på att köpa en större säng. Även fast min säng inte är så liten(Är en 105 cm säng) och fast jag typ aldrig har sällskap, så funderar jag på att köpa en 120 säng.. Då kan man sova två om t.ex en kompis skulle sova över(okej,det funkar i min nuvarande säng också..). Vet dock inte exakt hur jag skulle ha den.. Fast min säng är super skön, längtar redan tills jag ska gå och lägga mig! :D

Är det bara jag eller ser min säng as kort ut?? Ser ut som en dvärg säng eller nått.. Vet inte heller varför jag har lila i mitt rum, är inte min favvo färg iaf.. Men brunt tycker jag om :)

Kommentarer
Postat av: Max larsson

Ursäkta mitt utryck men JÄVLAR vad snyggt!! :D

2012-01-30 @ 22:58:07
URL: http://jahjertadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0